Tuesday, April 7, 2009

Sejarah Krepek Pedas

Yeargh, aku ni bkn rajin pon nak tulis2 blog2 ni. tapi disebabkan band2 yg power and legend2 dulu ada blog, buatla jgk.haha. ni si emam la ni suruh buat.aku pon rasa orait jugak ada.

p/s kepada emam, weh ko rajin x? kalo rajin tolong aku post citer2 kat blog ni.amacam.makan besar da dapat ape lagi ko nak?wakakaka

Blog ni sebenarnya xde ape sgt, just nak buat kenangan untuk ahli2 band sume. nanti time akan datang konferm korang datang baca balik, kalo google x bankrupt lagi la.haha.

Credits to band2 UTM yg power2: aegis, lorong terbabas, ittadakimas, houdinix, - sume dah xder da(da grad da).


Gambar ni ditangkap untuk msk battle konvo 42 ni.cam haram

Actually, band ni sebenarnya band project je. saje nak main funky2 n lagu2 red hot chili peppers. aku yg nak main sgt sebab g tgk asean beat ada band main lagu red hot. terus aku petik budak2 ni
emam(band asal dgn aku -band crysto)
azri(main 2nd gitar tuk lorong terbabas)
christo(vokalis aegis)

time ni arep x join lagi

main 4 piece punyer band. baru red hot haha.so aku decide nk men lagu dua rhcp - tell me baby n hump de bump.layankan aje.suka2

so time tu sem 2 2007/2008 kot.ada battle konvo 40. kitorg masuk dgn keyakinan tinggi gila sebab time praktis main memang gila babeng.haha

christo lagi ar yakin siap cadangkan lagu kemenangan tu.haha
Memang kitorg menang pon, x sangka langsung.tapi papehal pon mlm final tu memang enjoy giler la..yg penting kitorg sumer(finalist memang enjoy pon)..

azri dicop curang terhadap lorong terbabas time tu wakakaka.diorg dpt no 2 tapi kitorg still respect kat Lorng terbabas ni, sume power2.sebab tu aku petik azri haha.

perh, cam haram tulis.nanti aku nk srh emam la buat.dia tu rajin tulis - g la blog dia, ada gambar cun tu.hahah http://emoum2.blogspot.com

5 comments:

  1. oo! patut la band neh best. dr otai2 dulu rupenye

    ReplyDelete
  2. band ni x bes..
    bassis hampeh..
    gitaris pakai pgm tu lg hampeh..
    vokalis jgn cakap la

    xbest3..

    band ni akan best kalau bawak lagu ketahuan

    ReplyDelete
  3. hotak ko...drummer la yg selalu salah.hahah

    ReplyDelete
  4. apasal lagu ketahuan pulak?

    ReplyDelete
  5. sebab lagu tu aku suka

    wahahahah

    bukan hussin nyanyi la ofkosss

    ReplyDelete